Ponudba

Izdelava spletnih strani

Kateri so ključni dejavniki pri optimizaciji spletne strani?

Naslovi spletne strani (Page titles)

Naslov naj bo kratek in enostaven ter naj vsebuje ključne besede, ki so povezane z določeno podstranjo.

Meta ključne besede (Meta keywords)

Izbira ključnih besed naj se nanaša na vsebino strani, potrebno pa je izbrati take, katere se najbolj pogosto uporabljajo pri iskanju. Optimalno je do nekje 30 besed, oziroma 250 znakov.

Meta opis (Meta descpription)

Meta opis je besedilo, ki ga prikažejo iskalniki pod naslovom spletne strani. Vsebuje kratki opis vaše spletne strani, optimalno je nekje 20 besed, oziroma 150 znakov.

Naslovi (Heading)

Naslovi, ki so ponavadi večji kot ostalo besedilo in so označeni z HTML oznako <h1>, <h2>… Iskalniki jih zato lažje prepoznajo, kot ostalo besedilo.

Vsebina (Content)

Tudi sama vsebina spletne strani je pomembna, kot je gostota ključnih besed (npr. na 100 besed prideta dve ključni besedi), poudarjen tekst, notranje povezave in podobno.

Slike (Images)

Alt oznake slik morajo vsebovati ključne besede, ki se pojavljajo na spletni strani. Potrebno je uporabiti ključno besedo kot npr. lepa_slika.jpg in ne slika_01.jpg.

URL struktura (URL structure)

URL struktura naj bo enostavna in kratka, vsebuje naj ključne besede. Tako bodo vašo stran iskalniki lažje našli.

Povratne povezave (Link building)

Zadnje čase vse bolj pridobiva na veljavi, še posebej pri googlu, izgradnja kvalitetnih povratnih povezav.

Prav tako je pomembna tudi "starost" posamezne spletne strani, pri rangiranju spletne strani na iskalnikih.

Tukaj je predstavljeno na kratko le nekaj ključnih dejavnikov za optimizacijo spletne strani, ki pa sami po sebi ne zagotavljajo visoke uvrstitve!

6 korakov SEO

1. Raziskava trga

2. Izdelava spletne strani

3. On-site optimizacija

4. Izdelava vsebine

5. Povratne povezave

6. Spremljanje rezultatov